CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tuan rumah

My Photo
atiqahdaingmohd
an ordinary girl..banyak kelemahan..n love to pretend as strong as "SI BADANG"
View my complete profile

bloomy fatty

Thursday, December 2, 2010

APA SAYA NAK??

kalau diberi pilihan..,saya nak mr.S hilang ingatan..,kerana saya menyukainya..,lupakan segala ingatan dia bersama dengan perempuan-perempuan yang dia pernah minat...saya amat cemburu melihat mereka..tapi saya boleh menyembunyikannya..tapi..itu semua hanyalah KALAU.. kenyataannya..,saya tidak menyukainya..malangnya..,menyintainya..,butakah saya?..itu persoalannya..namun dengan itu..,saya tidak mahu dia tercedera..,saya akan PROTECT dia sedaya upaya saya..saya tidak akan bagi dia tercedera..,walaupun saya tercedera..awak..,saya sentiasa ada untuk awak...walaupun awak tak merasainya... p/s: kalo la wujud mr.S tuh...hihihi

0 kumenn ^_^: