CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tuan rumah

My Photo
atiqahdaingmohd
an ordinary girl..banyak kelemahan..n love to pretend as strong as "SI BADANG"
View my complete profile

bloomy fatty

Sunday, May 1, 2011

sape DIA??

whoa~assalamualaikum..
MyEm0.Com
ngee~ da lame x update..
ok.,after my first paper yg dah berlalu..
my nex paper on 3rd May ni...
lalalala MyEm0.Comlambatt lagiii~~
so otak pun dah kelain...erm~~
1.  g google TGV..ade cter ap yg da kua..
2.  ak pun t'tarik ngn cter nih


Fast and Furious 5
The Roommate
hurm..,ade ag..,tp x yh la nk list skali sume kn..
tp..,masalah nyer..
SAPER YG LEY BWK AK????
huhuhuhu...
erm.,nk g arini..
tp cm xdapat jea~~
xper...HOLD dlo~~
9 May t..pulon la...
hehehe... 
SO!!!
CINEMA... wait for me OKAY!!!
huhu..ak sgtt xsabo nk abz paper!! tunggu k!!!
MyEm0.ComMyEm0.Com

0 kumenn ^_^: