CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tuan rumah

My Photo
atiqahdaingmohd
an ordinary girl..banyak kelemahan..n love to pretend as strong as "SI BADANG"
View my complete profile

bloomy fatty

Thursday, August 11, 2011

al-fatihah buat arwah

assalamualaikum~
erm ok..mmg x elok kalo tangiskn org yang dah pergi..walaupun arwah tidak ku kenali..tp dy ialah salah seorang family ALUMNI FASILITATOR KOLEJ MATRIKULASI JOHOR..salah seorang family aku jugak.. arwah diberi nama mohamad afez..dilahirkn pada tahun 1992..ok..beliau ialah junior aku..tp aku x sempat lagi jumpa beliau.cz time beliau first time jd fasi, aku x join fasi, dan time reunion di janda baik.,aku jugak x munculkn diri.. bukan hanya arwah yg tidak ku kenali...malah byk antara junior2 yg aku x knal..jadi ak decide tuk join event majlis berbuka dan bersahurr bersama keluarga fasi..i love them alot.. seriously..sgt suka + gembira apabila bersama dengan mereka..tp jodoh dia bersama yang Esa lg utuh..walau aku x sempat kenal dengan arwah..tp setelah melihat post2 di group keluarga kami..aku turut jd sebak..mcm tahu je nk pergi..sempat post lagu perpisahan..smoga roh ditempatkn dikalangan yg beriman dan soleh.. al-Fatihah~


p/s: aku mnx maaf sgt kat fmily FASI..cz aku x byk join event..dan aku x knal rmai dak2 junior..but aku taw korg sume terbaik, terFunny,terGila2..n aku sayanggg korg sume!!!

0 kumenn ^_^: