CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tuan rumah

My Photo
atiqahdaingmohd
an ordinary girl..banyak kelemahan..n love to pretend as strong as "SI BADANG"
View my complete profile

bloomy fatty

Sunday, November 4, 2012

roda kehidupan


da lama x update blog ni..bersawang dah...ade cerita tp xde masa...
tak tahu la macam mana, apa salah dan silap nya aku sampai perasaan mcm ni boleh muncul dalam kotak pemikiran aku... 

saat ini baru aku merasai khidupan beRODA.. dan keadaan aku adalah berada di tempat palinggggg bawah.. perasaan berada kat tmpat tu SANGAT sangat sakit... masa tu la kita rasa kita ni LOSER sangat..buat apa pun tak kena.. baik diam,baik bising, baik senyum, baik masam.. semua salah. disaat itu.. sedikit demi sedikit orang akan rasa marah, benci sedikit demi sedikit... dan kemudian.. 
http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com
sampai bila perasaan ini akan jadi begitu..? aku pun tak tahu.. do i still have friend. for those my dear friends.. I AM SORRY.. i really meant it my friend..

0 kumenn ^_^: